Människor och livsberättelser som marknadsföring

Hur kan man skapa engagemang genom att återberätta andra människors livshistoria? Och hur kommunicerar man utan att profitera?

Kom hem till oss på Kodamera onsdag 16 april och hör Malin Ekelund från Göteborgs Räddningsmisson berätta om marknadsföringsarbetet och utmaningarna i en ideell och social verksamhet.

Om Malin Ekelund

Malin Ekelund arbetar som marknadsansvarig på Göteborgs Räddningsmisson och ansvarar för PR, marknadsföring, kommunikation och fundraising. Hon är journalist i botten och beskriver sig själv som “ständigt nyfiken”.

Se på YouTube

Detta frukostseminarium har varit. Se det i efterhand här eller på Youtube.

 

När

Onsdag 16 april 2014

Vi bjuder på frukost från 07.30 fram till 08.00 då seminariet startar. Efter seminariet finns tid för diskussion och samtal fram till 09.00. För dig som vill stanna längre är du välkommen.

Var

Hos Kodamera 

på Första Långgatan 16 i Göteborg.

Kodameras serie av frukostseminarier lyfter fram aktörer inom ideella verksamheter och syftar till att bjuda på kompetens och väcka nya idéer. Frukostseminarierna är en av flera aktiviteter i vår satsning med föreningar och förbund.