Artikel

Nigab stärker sin närvaro på Facebook

Jonas Sahlin
Jonas Sahlin25 februari 2013

Vin och spritleverantören Nigab har med hjälp av Kodamera skapat innehållsprogram för att stärka närvaron på Facebook för fyra av sina varumärken.

Att stärka närvaron på Facebook var en av de önskemål som Nigab hade när de kom till oss på Kodamera. Med hjälp av en effektkartläggning har Kodamera hjälpt Nigab att ta fram de olika målgruppernas behov, detta användes sedan som grund för de olika varumärkenas innehållsprogram. Genom att skapa innehållsprogram för respektive varumärke kan Nigab planera sitt arbete med Facebook och se till att ha aktuella sidor med bra tonalitet och väl anpassat innehåll för målgruppen.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

I vårt nyhetsbrev delar vi med oss av vår vardag som kretsar kring skräddarsydda webblösningar och vårt medarbetardrivna arbetssätt.

Vill du veta mer om hur vi behandlar personuppgifter?