På kodamera.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.
Användaren står alltid i centrum.
En av de saker vi lärt oss under våra 15 år är att de lösningar som verkligen ger effekt är de lösningar som utgår från användaren. Processen och vägen från inringat mål till färdig produkt skiljer sig alltid åt, precis som produkterna.
Genom en uppdaterad webbplattform bidrar Kodamera till att stärka Lindholmen Science Park i sitt uppdrag att vara en unik kunskaps- och innovationsnod och en naturlig källa till omvärldsbevakning inom Transport, ICT och Media & Design.
Göteborg växer och behöver mer arbetskraft. För alla de privatpersoner och företag som funderar över att etablera sig på Sveriges framsida finns nu movetogothenburg.com. Webbplatsen är fylld av tips och råd och underlättar inspirerar inför en flytt.
Sedan Kodamera upphandlades som Business Region Göteborgs (BRG) webbleverantör har ett helt nytt webbverktyg som ska kunna användas för alla BRG:s sajter tagits fram. gothenburgatmipim.se är startskottet för raden av webbplatser som ska byggas.
Lindholmen Science Park behövde en välstrukturerad, kraftfull och informationsrik webbplats. Med sin nya digitala plattform är verksamhetens budskap och innehåll mer överskådligt, mer målriktat och mer flexibelt att administrera.
När IHM Business School beslutade sig för att uppdatera sin webbplats både tekniskt och grafiskt ville man samtidigt digitalisera det innovativa klimatet som präglar den analoga miljön. I sin nya responsiva kostym behöver IHM inte längre hänvisa vidare till debatten. Debatten kan ske på IHM.se.
Ebeco ville göra det enklare för deras installatörer att säkerställa och dokumentera sina golvvärmeinstallationer – och samtidigt få nöjdare kunder. Vår gemensamma lösning på denna utmaning kallar vi Garantera Ebeco – en digital installationshjälp som är med installatörerna vare sig de är ute på fältet eller administrerar sina jobb bakom skrivbordet.
Golvvärmeinstallatörer på fält utan tillgång till datorer och en statistik som visade på fler besök från mobila enheter gav tydliga indikationer. Ebeco ville ge sina kunder det bästa möjliga digitala stödet. Lösningen blev en responsiv version av deras webbplats för ökad tillgänglighet på alla enheter.
Volvo önskade ett digitalt och verksamhetsanpassat verktyg för att möjliggöra ett globalt samarbete och ökat innovativt klimat. Lösningen blev Volvo Interact – en interaktiv, transparent och inspirerande plattform för idéer och vägledning.
Ausons webbplats ska både guida slutkonsumenter och upplysa återförsäljare. De tydliga målgrupperna och deras skilda behov la grunden till Ausons nya responsiva webbplats.