Användaren står alltid i centrum.

En av de saker vi lärt oss under våra 13 år är att de lösningar som verkligen ger effekt är de lösningar som utgår från användaren. Processen och vägen från inringat mål till färdig produkt skiljer sig alltid åt, precis som produkterna.
  • Screenshot på movetogothenburg.com

    movetogothenburg.com

    Tjänsten som underlättar flytten till Göteborg

    Göteborg växer och behöver mer arbetskraft. För alla de privatpersoner och företag som funderar över att etablera sig på Sveriges framsida finns nu movetogothenburg.com. Webbplatsen är fylld av tips och råd och underlättar inspirerar inför en flytt.
  • Screenshot på Lindholmen.se

    Lindholmen.se

    Lindholmen Science Parks webbplattform blir mer flexibel

    Genom en uppdaterad webbplattform bidrar Kodamera till att stärka Lindholmen Science Park i sitt uppdrag att vara en unik kunskaps- och innovationsnod och en naturlig källa till omvärldsbevakning inom Transport, ICT och Media & Design.
  • Screenshot på MIPIM

    MIPIM

    MIPIM binder ihop Göteborg med världen

    Sedan Kodamera upphandlades som Business Region Göteborgs (BRG) webbleverantör har ett helt nytt webbverktyg som ska kunna användas för alla BRG:s sajter tagits fram. gothenburgatmipim.se är startskottet för raden av webbplatser som ska byggas.
  • Screenshot på Lindholmen Science Park

    Lindholmen Science Park

    Lättillgänglig kunskap om kunskap

    Lindholmen Science Park behövde en välstrukturerad, kraftfull och informationsrik webbplats. Med sin nya digitala plattform är verksamhetens budskap och innehåll mer överskådligt, mer målriktat och mer flexibelt att administrera.
  • Screenshot på IHM Business School

    IHM Business School

    Fler kvalitativa leads och ökad debatt

    När IHM Business School beslutade sig för att uppdatera sin webbplats både tekniskt och grafiskt ville man samtidigt digitalisera det innovativa klimatet som präglar den analoga miljön. I sin nya responsiva kostym behöver IHM inte längre hänvisa vidare till debatten. Debatten kan ske på IHM.se.
  • Screenshot på Volvo CE

    Volvo CE

    Globalt samarbete och ett ökat innovativt klimat

    Volvo önskade ett digitalt och verksamhetsanpassat verktyg för att möjliggöra ett globalt samarbete och ökat innovativt klimat. Lösningen blev Volvo Interact – en interaktiv, transparent och inspirerande plattform för idéer och vägledning.
  • Screenshot på Garantera Ebeco

    Garantera Ebeco

    Garanterat enkelt

    Ebeco ville göra det enklare för deras installatörer att säkerställa och dokumentera sina golvvärmeinstallationer – och samtidigt få nöjdare kunder. Vår gemensamma lösning på denna utmaning kallar vi Garantera Ebeco – en digital installationshjälp som är med installatörerna vare sig de är ute på fältet eller administrerar sina jobb bakom skrivbordet.
  • Screenshot på Ebeco

    Ebeco

    Golvvärme tillgängligt för alla

    Golvvärmeinstallatörer på fält utan tillgång till datorer och en statistik som visade på fler besök från mobila enheter gav tydliga indikationer. Ebeco ville ge sina kunder det bästa möjliga digitala stödet. Lösningen blev en responsiv version av deras webbplats för ökad tillgänglighet på alla enheter.
  • Screenshot på Auson

    Auson

    Med fokus på tydlighet

    Ausons webbplats ska både guida slutkonsumenter och upplysa återförsäljare. De tydliga målgrupperna och deras skilda behov la grunden till Ausons nya responsiva webbplats.

Vi har också skapat värde för...